Świętujemy 2 lata!

Wczoraj WordPress przypomniał nam, że właśnie stuknęło nam 2 lata twórczej działaności 🙂 Bijemy się w pierś, że tak zaniedbałyśmy naszego bloga i czytelników. Mea culpa, ponieważ nawet nam się nie śniło, że tyle uda nam się osiągnąć i będzie to punkt zwrotny w naszym zawodowo-twórczym świecie.
Przyszedł czas na krótkie podsumowanie roku 2014/2015:
1. Otwarcie własnego sklepu na portalu DaWanda​: http://pl.dawanda.com/shop/Lemkinia (na prawdę nie wierzyłyśmy, że to marzenie się spełni!)
2. Cudowna współpraca z Klaudia Sus- fotografie.​, która spełnia każdą moją wizję, a także zaskakuje mnie swoimi sesjami!
3. Udział w pokazie POLKI FOLKI​. Aneta Larysa Knap Folk Design​ jeszcze raz dziękuję, że mogłam zobaczyć swoje dzieła na wybiegu.
4. Moja wiankowa wioska na Przystanek Woodstock – Woodstock Festival​. Dziękuje wszystkim za miłe słowa, widzimy się za rok 🙂
5. Wystawy w Toruniu, Warszawie, Lublinie, Zakopanem i nie tylko 🙂
6. Udział w WroBlog​, który był dla mnie energetycznym kopem do dalszej twórczej działalności. Dziękuję Radzka​ za motywację do dalszego działania!

A teraz chciałabym podziekować właśnie Tobie, za to, że tu zaglądasz, lakujesz, kometujesz i co najwazniejsze nosisz moje rzeczy. Za każdym razem robi nam się ciepło na sercu, gdy dostajemy od Was maile z podziękowaniem. To dodaje nam tylko skrzydeł 🙂

12049203_1012453908827755_7459386780923046260_n

Skomentuj

